Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 224 pagini
Stare: de anticariat (foarte buna)
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Guerrilla Creativity arata cum poate cineva, chiar cineva care nu se considerea creator, sa creeze propriul meme si sa-l foloseasca cu succes. Creativitatea de gherila in marketing porneste de la verbul a vinde si se termina cu un meme irezistibil. Asta vei invata din aceasta carte. Sa fii un luptator de gherila creator pentru care succesul sa se masoare in primul rand in bani si mai putin in premii de creatie. "Cu premiile nu-ti poti plati facturile", spune Levinson.
Comandă online Guerrilla Creativity - Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme la 20,10 lei scrisă de Jay Conrad Levinson, tiparită la editura BusinessTech în anul 2002 cu un număr de 224 pagini. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003