
ISBN: 978-973-7881-41-0
Autor(i): Charles M. Futrell
Traducător(i): Cora Radulian
Editura: Rosetti Educational
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 634 pagini
Tip copertă: tare
Stare: de anticariat (excelenta)
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Prin servicii bune obţineţi clienţi pe viaţă
Charles Futrell combină regula de aur cu vânzarea fără intermediar. Această abordare oferă cititorului informaţii cheie pentru a deveni un agent de vânzări de succes, agent care construieşte relaţii de durată cu clienţii. Charles Futrell a fost unul dintre primii agenţi de vânzări şi autori care a recunoscut că o carieră se bazează pe orientarea către servicii pentru clienţi, relaţii de încredere în care agenţii pun nevoile clientului înaintea grăbirii vânzării.
Cum să folosiţi tehnologia informatică în avantajul dumneavoastră Această ediţie cuprinde exerciţii pe Internet, aplicaţii informatice pentru vânzări şi informaţii despre programul ACT!. Cap. 6 arată studenţilor cum să folosească tehnologii cum ar fi GPS, dispozitive PDA şi Internetul în avantajul lor.
Programul ACT! Express! Acest software este anexat cărţii. Acţionaţi! Express este un instrument care vă permite să deveniţi un vânzător mai productiv din punct de vedere profesional. ACT! Express realizează: gestionarea totală a datelor de contact şi a programului zilnic; cuprinde funcţii de căutare, sortare pe grupuri, atenţionări de evenimente a căror desfăşurare este iminentă şi funcţiile elementare de e-mail detaliate.
Comandă online Principiile vanzarilor. Prin servicii bune obtineti clienti pe viata la 35,00 lei isbn 978-973-7881-41-0 scrisă de Charles M. Futrell Cora Radulian, tiparită la editura Rosetti Educational. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003
Organizatii economice internationale. Teste si aplicatii
Sitech
Cristina Popa
126 pagini
An: 2010
Curs de audit intern
Sitech
Emil Ghita
156 pagini
An: 2006