
ISBN: 9789737284037
Autor(i): John Middleton
Editura: Meteor Press
Colecția: Business
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 208 pagini
Stare: de anticariat (excelenta)
Noile tehnologii ale informatiei, care au creat o piata globala si s-au substituit metodelor traditionale de a face afaceri, ii influenteaza pe angajatii din toata lumea. Cartea de fata exploreaza semnificatia afacerilor online, asa cum se contureaza ea in gandirea maestrilor acestui domeniu. Este vorba de un ghid cuprinzator si accesibil, dedicat atat celor care lucreaza in lumea afacerilor digitale, cat si tuturor celor interesati de inþelegerea unei sfere de activitate ce cunoaste o dezvoltare rapida.anga calitatea de ghid care ne poate ajuta sa ne orientam in lumea liderilor mondiali ai gandirii din domeniul afacerilor online, cartea are si avantajul unei structurari atent elaborate. Primele trei capitole, concise si percutante, prezinta dimensiunea strategica, dimensiunea globala si dimensiunea organizationala a afacerilor derulate pe internet. Mae include, de asemenea, patru studii de caz valoroase, o bibliografie bogatstrii afacerilor onlinea, un glosar cu termeni specifici si un capitol extrem de interesant despre tendintele din lumea afacerilor digitale.
Pe langa calitatea de ghid care ne poate ajuta sa ne orientam in lumea liderilor mondiali ai gandirii din domeniul afacerilor online, cartea are si avantajul unei structurari atent elaborate. Primele trei capitole, concise si percutante, prezinta dimensiunea strategica, dimensiunea globala si dimensiunea organizationala a afacerilor derulate pe internet. Mae include, de asemenea, patru studii de caz valoroase, o bibliografie bogatstrii afacerilor onlinea, un glosar cu termeni specifici si un capitol extrem de interesant despre tendintele din lumea afacerilor digitale
John Middleton este codirector al Centrului pentru Gandire Strategica, o organizatie a carei misiune este promovarea gandirii de calitate si a practicilor de planificare in cadrul companiilor din Marea Britanie. Expert recunoscut in domeniul instrumentelor si proceselor decizionale, el se specializeaza in colaborarea cu persoanele si companiile care sunt hotarate sa beneficieze de pe urma tehnologiilor viitorului. A obtinut diploma de master la Universitatea din Bristol, unde este lector asociat incepand cu 1994. Preda management IT in cadrul unui program MBA la Manchester Business School. A scris 11 carti, printre care Writing the New Economy (Capstone, 2000), The Ultimate Strategy Library (Capstone, 2003), Culture(Capstone, 2002) si Upgrade Your Brain (Infinite Ideas, 2006).
Comandă online Maestrii afacerilor online la 19,00 lei isbn 9789737284037 scrisă de John Middleton, tiparită la editura Meteor Press face parte din colecția Business. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Afaceri si caderi financiare in lumea capitalului
Dacia
Paul Stefanescu, Nicolae Murgu, Mugur Isarescu
226 pagini
An: 1979
Finante si credit in industrie, constructii si transporturi
Didactica si Pedagogica
E. Negrea, Bistriceanu Gheorghe, L. Patrascoiu
526 pagini
An: 1977
Expansiunea Chinei. Cum Alibaba, Huawei, Lenovo si altii schimba regulile afacerilor
Niculescu
Edward Tse
9786063801327
220 pagini
An: 2017
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003
Organizatii economice internationale. Teste si aplicatii
Sitech
Cristina Popa
126 pagini
An: 2010
Curs de audit intern
Sitech
Emil Ghita
156 pagini
An: 2006