
ISBN: 9738291313
Autor(i): Doris Louise Haineault , Jean-Yves Roy
Editura: Trei
Colecția: Repere in publicitate
Nr. pagini: 2002 pagini
Stare: de anticariat (foarte buna)
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Indemanarea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, consta deci, in esenta, in a ne face sa ne uitam pozitia de subiect, pentru a ne ralia la trasaturile comune ale unei apartenente definite. Magia publicitarilor consta in a-l face pe fiecare, din unic cum este, sa devina pentru cateva secunde fiinta publica. Intr-o astfel de pozitie, este evident ca unele dintre banalitatile noastre trebuie tagaduite, la fel cum se sterg micimea sau fragilitatea. Timp de treizeci sau saizeci de secunde, iata-ne eroi, celebri sau celebrati, capabili sa rezolvam in chip magic conflicte care ne chinuiau un moment mai devreme.[...]Este fascinant; in schimb, suntem repede atrasi de scurtele momente de publicitate care ne sunt acordate. Le iubim pentru ca transforma cotidianul in ispravi maiestuoase. Le adulam pentru ca, prin intermediul lor, copilul-magician triumfa asupra imposibilului.Experienta psihanalitica este, intr-adevar, un loc al intimitatii, o vorbire care se urzeste si se tese la antipozii publicitatii. Desigur, copilul magic conduce aceasta vorbire, dar el trebuie, de asemenea, sa-i cuprinda adevarata masura. In publicitate, dimpotriva, triumfa in secret: refugiindu-se sub haosul verbului; departe de a se denunta, consumand cu veselie. De la divan la ecran, divergenta parea uneori de nerezolvat. Totusi, o stie fiecare, copilul cuminte si constient de banalitatea lui coexista in cotidian cu copilul magic si triumfator. Cei doi isi disputa prim planul reprezentarii umane. ªi unul, si celalalt aspira, pe rand, la adevar.
Comandă online Publicitate si psihanaliza la 19,90 lei isbn 9738291313 scrisă de Doris Louise Haineault , Jean-Yves Roy, tiparită la editura Trei face parte din colecția Repere in publicitate. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003
Organizatii economice internationale. Teste si aplicatii
Sitech
Cristina Popa
126 pagini
An: 2010
Curs de audit intern
Sitech
Emil Ghita
156 pagini
An: 2006